You are currently viewing יום הפלוצים העולמי

יום הפלוצים העולמי

יום הפלוצים העולמי

למרות שזה אולי לא הנושא הכי מנומס, כולם עושים את זה – תפקוד גוף טבעי שיכול לקרות לכל אחד!

יום הפלוצים העולמי

זמנים טובים

תחגוג משהו שמשותף לכל בן אנוש כי הם עשו את זה בזמן זה או אחר – העברת גז! החל משלב היילוד ונעים לאורך כל הדרך בזקנה, אנשים העבירו גזים לאורך כל ההיסטוריה האנושית.

קצת היסטוריה

מעבר גז הוא בהחלט אירוע טבעי מספיק. בדרך כלל, הגז מורכב מגזים חסרי ריח, כמו מימן, חמצן, פחמן דו חמצני או חנקן. אבל לפעמים, בהתאם לסוג האוכל שנאכל, הגז מכיל מימן גופרתי שעלול להיות לו נטייה להריח כמו ביצים רקובות. זה יכול להגיע ממזונות כמו אספרגוס, שעועית, כרוב, קפה, ביצים, מוצרי חלב ועוד. וגם, סוג זה של גז יכול גם אומר שהפליץ דליק!

למרות שאדם נורמלי מייצר בערך 17-68 אונקיות של גז בממוצע בכל יום, יום הגז הלאומי למעבר הוא הזמן שמאפשר לאנשים להמשיך וליהנות מהכיף ולהעביר את הגז הזה בלי בושה!

כאשר מדינת פינלנד ארגנה את אליפות העולם בפלצות ב-2013, זה היה אולי צעד חשוב לתת לאנשים את החופש שהם צריכים כדי פשוט להעביר גז. ועכשיו, חגיגת יום הגז הלאומי פאס מציע צעד נוסף בכיוון הנכון.

איך לחגוג את יום הגז הלאומי

בעוד שאנשים מסוימים עשויים לשקול כל יום כזמן לחגוג את יום הגז הלאומי של פאס, זה הרשמי! שקול כמה מהרעיונות הבאים להנאה ולכבוד היום:

זכור כמה שמות מטופשים להעברת גז
גז עוברים צחקו וצחקקו לאורך כל הזמן. ובסלנג או בשפה עממית נוצרו כל מיני מילים טיפשיות שונות כדי לדבר על גז חולף. בין אם מדובר ב"פליץ" הנפוץ למדי או במשהו קצת יותר ילדותי, כמו "טוץ", המונחים להעברת גז נשמעים לרוב די טיפשיים.

לכבוד יום הגז הלאומי, חוגגים על ידי לימוד כמה עובדות מהנות ומעניינות על הפלוץ. התחל עם כמה מאלה:

הפלוץ נוסע במהירות של כ-7 מייל לשעה או 10 רגל לשנייה.

לחץ האוויר משחק חלק בהפלצות, ומטפסי הרים נוטים להעביר גז יותר ככל שהלחץ עולה.

בממוצע, בני אדם מעבירים גז בין 13-21 פעמים ביום.

מדען שמבלה זמן בחקר גזים, או העברת גזים, נקרא פלטולוגי.

כתיבת תגובה