You are currently viewing יום המשפחה העולמי

יום המשפחה העולמי

יום המשפחה העולמי

רוב האנשים מייחלים לשלום עולמי ואנשים רבים פועלים להפיכת כדור הארץ למקום טוב יותר. ואחת הדרכים החשובות ביותר שבהן ניתן לחוות פחות אלימות ויותר שלום בעולם עשויה להיות קשורה לבנייה וחיזוק משפחות.

החיבור בין שלום עולמי, קהילות ומשפחות הוא מה שעוסק ביום המשפחה העולמי!

יום המשפחה העולמי

זמנים טובים

בכל שנה, יום המשפחה העולמי מגיע עם הזדמנויות לחגוג את חשיבות התא המשפחתי כאבן בניין למחר טוב יותר.

קצת היסטוריה

יום המשפחה העולמי התפתח באמצעות המאמצים לקראת שלום עולמי לקראת סוף המאה ה-20. בשנת 1997 החלה העצרת הכללית של האומות המאוחדות לתכנן תוכניות להשקת העשור הבינלאומי לתרבות השלום ואי אלימות לילדי העולם.

אחד המאמצים החשובים לשם כך היה השקת ספר בחסות לינדה גרובר, שנקרא "יום אחד בשלום – 1 בינואר 2000". ההשקה של עשור השלום, כמו גם הספר, נסבו סביב הרעיון שיום אחד, בעתיד, יכול להיות זמן שבו לא תהיה יותר מלחמה על הפלנטה.

כשהרעיון לעשור השלום המשיך להתפתח, כל המדינות החברות באומות המאוחדות הוזמנו להקדיש רשמית את ה-1 בינואר 2000 לעשיית מאמצים לבניית שלום על פני כדור הארץ. מכיוון שהיום היה כל כך מוצלח וצבר כל כך הרבה אחיזה, החליטו האו"ם להפוך אותו לאירוע שנתי החל משנת 2001, כאשר הוא נקרא יום המשפחה העולמי.

משפחות בריאות בדרכים פיזיות, רגשיות וכלכליות הן היסודות של קהילות שחיות בשלום. והתיאוריה היא שקהילות שלווים מובילות למדינות שלום שבסופו של דבר אמורות להוביל להפיכת העולם למקום טוב יותר.

כתיבת תגובה